Az én kedves kis tulipános ládikóm...
2017. június 15. írta: Ursácska

Az én kedves kis tulipános ládikóm...

...melyben féltett kincseimet őrzöm. Ezek a kincsek akvarell ceruzák, a 120 darabos Albrecht Dürer szett :D Szeretek rajzolni, kikapcsol, örömöt okoz, ezért elnézem magamnak, hogy nem tudom tökéletesen a technikát és nincs túl sok tehetségem. Végülis kit érdekel? Nem megélni akarok belőle, csak jólérezni magam :)

Nos, a dobozt kizárólag eme szépséges "múmia ceruzáknak" - ahogy Dmitrij nevezi őket - szereztem be, majd dekoráltam ki. Az elkészítés után pár héttel bársony belsőt kapott, egészen addig csak agyalgattam mi lenne a megfelelő. Hát persze, hogy a bársony! :D

 

screenshot_4.jpg

 

A szalvéta mintáit dekupázs technikával ragasztottam fel, az arany körvonalak azonban nem látszottak eléggé, ezért ezeket arany színű akriltollal (vagy mi az) emeltem ki. A Darwinak van ilyen remek kis cucca, csak használat előtt jól fel kell rázni. De tényleg jól. Aztán lehet is rajzolni, festegetni vele.

 

Vajszínű háttér, a régies hatás kedvéért repedések és umbra antikoló paszta, majd egy vékony réteg oldószeres fényes lakk. Nagyon elégedett vagyok a kis ládikóval :3

A belsejével is. Itt anyukám segített, ő szabta ki a bársony darabkáit, amit a Pentart textilragasztójával ragasztottam a ládikómba.

 

img_20170616_073400.jpg

img_20170616_073412.jpg

Minden hibája elleneére is.... nagyon szeretem és elégedett vagyok a dobozkával :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr7612582621
süti beállítások módosítása