Szentséges Macskabajusz!
2017. április 03. írta: Ursácska

Szentséges Macskabajusz!

Ezt a kis dobozt egyszer már a mancsaim közé kaparintottam, de az akkori végeredmény annyira borzalmas lett, hogy inkább lecsiszoltattam Istvánnal. Fáig! Utána sokáig csak szemeztem vele, majd gondoltam egy merészet és cicás dobozt varázsoltam belőle. Régieset.

 

 

Kísérleti darab volt félig, ugyanis itt használtam először klasszikus kétkomponenses repesztő lakkot - a továbbiakban KKRL, mert én nem írom ki mindig a teljes nevét, ha említem xD - amitől kissé féltem az elején...de végülis elégedett vagyok vele. Már csak nekem kell ügyesebbnek lennem és nem hibázni :/ Mert most is voltak hibák, de nem mutatok rájuk, mert mindenkinek egyértelmű csak én valahogy...hát én valahogy mindig elhibázom azt amit elvileg nem lehetne xD Na sebaj, mindig tanul az ember lánya! A végeredmény azonban nagyon tetszik :3 Ám ezzel a kontúrozóval még most sem vagyunk a legjobb pajtik. Nem esik a kezemre, kényelmetlen fogni :/ Kár hogy nincs marker vagy viztartályos ecset alakja. Például ha olyan lenne mint a Darwi akrilfilcei...na az nagyon kényelmes lenne még az én olykor beremegő mancsomnak is :)

 

screenshot_19.png

 

Arra is rájöttem ugyancsak ennél a doboznál, hogyan kell jól antikolni! Mert hiába irják le kismillió helyen, egy fontos dolgot mindig kihagynak: az antikoló mennyiségét. Én kis naiv, mindig azt hittem, hogy a szivacsra, ecsetre, rongyra, mancsomra - ezekkel minddel próbáltam felvinni, mégse volt jó soha, és azt hittem az eszköz a baj - csak kevéske antikoló kell. Hát egy fityfenét! :D Jó sok kell, no, nem annyi, hogy tocsogjon, de nem is kell sajnálni mint én ahogy szoktam.... Most gondoltam egy merészet és bőséggel kenegettem, majd visszatöröltem konyhai papírtörlővel. Bitumenes is volt mindkét mancsom, de abszolút megérte :D Szerintem a végeredmény pompás lett :3 Vééééééégre valahára a bitumen ott van ahol lennie kell: A REPEDÉSBEN! :D

A belsejét diófa lazúrral kentem be, a külsejének pedig magam kevertem egy kakaóskávé árnyalatot gesztenyebarna, sötét barna és fehér akrilfestékekből.

 

screenshot_18.png

 

Már "rendelést" is kaptam varródobozra, repedezett,  kiskutyás képpel :D Még jó, hogy vannak kiskutyás szalvétáim :D

Legvégül oldószeres fényes lakkal kentem le a teljes dobozt, egy rétegben, miután kb. 12 órát száradt az antikoló. A lakkozott dobozt szabad levegőn, de nem szélben, szárítottam, hogy minél hamarabb elpárologjon belőle az oldószer.

Készítése közben eszembe jutott gyerekkorom egyik bolondos dallama, Szilveszter és Csőrike meséi... Szilveszter, a macska, szavajárása volt a szentséges macskabajusz...így kapta dobozkám is ezt a nevet: A Szentséges Macskabajusz doboza :3

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr10012362705
süti beállítások módosítása