Végre itt van \ o / A várva várt csomag
2016. november 18. írta: Ursácska

Végre itt van \ o / A várva várt csomag

Pár napja rendeltem a Complex Art webshopból "pár" hobbicuccot :D Rólam azt kell tudni, hogy ha rendelek, vagy személyesen vásárolok, azt ritkán teszem, de akkor aztán sokat költök. (Bár kinek mi a sok, igaz, egy fösvény dögnek, mint jómagam minden sok :P ...)

Szóval ma nagy nehezen megtalált a futár és végre, végre valahára átadta a csomimat :D Hazahoztam, kibontottam és totális "ursácskagasm" alá kerültem :D (Az ursácskagasm Dmitrij megfogalmazása arra az állapotra, amikor nagyon de nagyon örülök valaminek. Ezzel utal az orgazmusra, bár bebaszna, ha arra is annyit kéne várnom, mint erre a csomagra xD )

Csak egy képet lőttem, egy csoportképet, amiről lemaradt az óraszerkezet és a rizspapírok, de tudjanak rá, ők majd kapnak úgyis külön posztot az alkotásokkal.

screenshot_101.png

Repedőpaszta, Delicate és Glamour festékek, heavy body gélek - matt és fényes-, a sok kis kulcstartó, amiből ajándékok lesznek, a tányérok és a kis porcelán szívecske a Szívecskémnek ...és...és...és...életem ELSŐ festőkése \o/ Remélem lesz még pár, nem ez lesz az utolsó :D 

Bárcsak szabadságra mehetnék, hogy alkotgathassak kedvemre :D De egy jó kis megfázás is jöhet amivel legalább két hetet ülhetek itthon :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr5011971746
süti beállítások módosítása