A Hamis Csillogás doboza
2017. március 30. írta: Ursácska

A Hamis Csillogás doboza

Pár hete beszélgettünk Dimitrijvel a romantika korszakáról és arról mennyire nem ismerik az emberek, azt amit a romantika átszínezett. Például a középkort. E beszélgetés ihletett meg és elkészítettem ezt a dobozt...Könyv alakú, csak nincs olyan kicsi könyvem amit tarthatnék benne :( De majd lesz!

Elkészítésekor arra törekedtem, hogy szakadtnak és nagyon réginek, szinte már ősinek tűnjön. Olyan doboznak, ami valamikor jobb napokat is látott, ám kalandos útja során oly félelmetes titkokat rejtettek belé, melyek talán még a föld mélyére ásva sem voltak biztonságban.

 

screenshot_134.png

A feltört viaszpecsét nem hiányozhat róla :)

Glamour és Delicate metál akrilfestékeket használtam. A texturált felülethez pedig sebkötöző gézt. Azt az egyszerűt, amit patikában lehet kapni. Fényes heavy body géllel ragasztottam fel és jelentem tökéletesen tapad :) Stencillel és matt heavy body géllel készült a sarkában levő minta, aztán pár csepp fekete média tinta és fekete matt akrilfesték a "koszoláshoz".A négy sarkára antikarany antikolóval bekent fém kiegészítők kerültek. Legvégül matt, vízbázisú lakkal kentem le.

Tudom, korántsem szép, de nem is az volt a cél. Nekem így tetszik :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr7312360073
süti beállítások módosítása