Az első órám
2016. november 09. írta: Ursácska

Az első órám

Szerettem volna egy faliórát a konyhába... de olyat amit én készítek :D Meglett, bár csak prototípus. Igen, ezzel sem vagyok elégedett, több okból sem, amit inkább nem részletezek, mert csak felidegesítem magam és elszomorodok, hogy még ennyi idő után sem tudok tökéleteset alkotni... mintha nem fejlődnék semmit... Ez elég elszomorító.

Anyám viszont el van tőle olvadva... kért is egy saját órát a szobájába, mert szereti a ketyegését is, de az "világítós kell legyen", tehát a számoknak a sötétben fluoreszkálniuk kell. Semmi probléma. Amint lesz időm, és beszereztem a szükséges kellékeket, elkészítem. Remélem az már jobb lesz mint ez a mostani prototípus.

img_20161018_122548.jpg

 

Decuopage technika...eszközök amiket használtam többek között: metál és akril festékek, szalvéta, antik arany antikoló, fényes befejezőlakk, vékony stencil, pecsételő...

Egy biztos: amint szabadságra megyek ez az óra szépen le lesz csiszolva fáig és újra megalkotom, mert nem tetszik. Mdf lap tehát csiszolható, ha úgy akarom :D

Míg készült ez a dal járt a fejemben:

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr1011922559
süti beállítások módosítása