Újra izzik a Műhely lámpása, avagy visszatértem és folytatom! :D
2018. november 16. írta: Ursácska

Újra izzik a Műhely lámpása, avagy visszatértem és folytatom! :D

Több mint egy év telt el azóta, hogy abbahagytam a blogot, de az régen volt, azóta történt pár dolog....

Pl. végre vettem új gépet. Igazi gamer PC, kis asztali atomerőmű. Olykor csak azért kell elindítanom egy játékot rajta, hogy felmelegedjen a chip, mert túl hideg és azt nem szereti :D Jó kis gép, na. Az első nagyobb cél, amit elértem :) \o/
Ezután melóhelyet váltottam. 3 hétig gondolkoztam rajta, majd felmondás után 1 hét pihike és hopp! Ugrás az ismeretlenbe! :O Most még kevesebb az időm, de cserébe nyugalom és béke vesz körül, nincs Rikácsolós Törpekurva, akinek a látványától is gyomoridegem volt, de cserébe vannak vicces és kedves munkatársak, normális főnökök és jó, vastag fizu :D

Van már végre szemüvegem - egy napja :P - végre nem látok homályosan. Elfogadtam a cukorbetegségemet és elkezdtem figyelni rá... Figyelni a démonra, aki szép lassan elvágja a torkomat...vagy én az övét.

És kb. egy éve elkezdtem rajzolni tanulni. Jobb agyféltekés rajzolással. Online, itthonról, Bihari Lacinál. Azóta érdekes módon a dobozkáim, vackaim is jobbak lettek. Valahogy, valami változott, valami átkattant és másképp látok dolgokat... szinte mindent. 
Eddig pl. sosem vettem észre a felhők formáit, színeit...az esőcseppes ablakot...az őszi fák leveleit, a színeiket... a ráncokat egy ember arcán, a finom kis rezdüléseket, villanásokat a szemükben... Addig.. mintha vak lettem volna. Néztem, de nem láttam. A legszebb, hogy még csak az utam elején tartok. Már az elején annyi minden jó és szép dolog történt velem és ez csak a KEZDET! :O  
Nagyon röviden-tömören ennyi a történet.

Tervezem a blogot és a fészbuk oldalt is újra indítani. Havi két poszt nem lesz túl megerőltető nekem sem, és rendszerességnek is nevezhetem. Változás annyi lesz, hogy mostmár nem csak dobozok, tányérok, egyebek, hanem a rajzaim, festményeim és még több személyes dolog lesz rajta. Ideje megnyílni, túl sokáig voltam bezárva.


Új élet, régi ellenségek. A régi életem démonai még itt vannak és ők is erősebbek lettek, mert belőlem táplálkoznak. A végén én akarok nyerni...

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr5614376843
süti beállítások módosítása