Brigi kulcstartója
2016. december 03. írta: Ursácska

Brigi kulcstartója

Nem tudom, valóban tetszett e neki. Remélem igen. Bár első megrendelő, nem fogadtam el érte pénzt, mert ahhoz túl jóban vagyunk. Ha olyasvalaki lett volna, akivel ritkán beszélek, vagy csak épp köszönünk egymásnak, akkor talán...már ha vállalom az elkészítést xD

img_20161122_192150.jpg

Az arany színű pigmentport fényes vízbázisú lakkba kevertem. Az eredmény a sarkokon látható, arany színű, ahol megcsúszik a fény a kulcstartón.

A piros a kedvenc színe, a rózsa  kedvenc virága....

img_20161122_192221.jpg

Sajnos nem lett tökéletes :( Nem vagyok magammal elégedett, több okból sem, de idő szűkében voltam és én bolond másnapra ígértem... a határidőt pedig tartani kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr4211988372
süti beállítások módosítása