Tojás kísérlet 1.
2016. november 20. írta: Ursácska

Tojás kísérlet 1.

Jön a karácsony, de ez most Húsvét idéző írás. Az a jó ezekben az ünnepekben, hogy szép dekorációk vannak és a kereskedők, dekoratőrök ilyenkor - is - jól érzik magukat. A karácsonyról meg jobb nem beszélni. Igen, szándékos a kis k betű, mert csak. Majd kifejtem később.

Pakolgattam a hobbicuccaimat, mert nem férnek már a szekrényben és a két polcon, ezért újabb szekrényrészt "utaltam" ki számukra... A kezem ügyébe akadt ez a kis libatojás, ami csak dísz, egy emlék, egy első szárnypróbálgatás.

Anno szerettem volna kislibát...de kisliba nem lett a tojásból, csak finom kolbászos rántotta, a hajával pedig, mert olyan szép hófehér, valamit kezdeni kellett. Kifúrtam, kifújtam - nagy nehezen - majd jött az alkotás.

Régi darab, egyike az első ismerkedéseimnek a decoupage-al és még ép :D Azóta nem tojásoztam, de úgy érzem 2017-ben fogok.A hibákból ismét sokat tanultam.

screenshot_97.png

screenshot_96.png

A következő tojásaim reményeim szerint már majdnem tökéletesek lesznek, hiszen felhasználom az összes eddig gyűjtött információt, tippet. De csak hónapok múlva készülnek majd el, mert most egészen más tervek forognak a fejemben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr2611970507
süti beállítások módosítása