Szép emlékű édes rózsám...
2016. november 04. írta: Ursácska

Szép emlékű édes rózsám...

Mindig is szerettem volna egy mini rózsát. Mindegy milyen szinű, csak pici legyen. Valahogy sosem kaptam meg, aztán egy alkalommal úgy gondoltam ideje meglepnem magam vele.

Kis rózsámnak készítettem egy saját "cserepet" ami nem cserép, csak egy újragondolt konzervdoboz.Ha az ecseteimnek és ceruzáimnak megfelel, akkor a rózsának is.

Decoupage technikával készült, akrilfestékekkel, szalvétával, fényes vízbázisú befejező lakkal.

img_20160607_115430.jpg

img_20160607_115507.jpg

 

Az alját leszámítva, ritka módon egészen elégedett voltam a dobozzal. Az alja, mivel vízben van többnyire, nem lett túlgondolva, mert a víz tönkreteszi idővel.

img_20160607_115416.jpg

 

Sajnos a rózsácskámat a macskák leverték, kitaposták, kikaparták... mindegy hol volt, megtalálták. Aljas kis dögök, de az a szerencséjük, hogy szeretem őket xd

Tanulság: akinek hat megalomán, istenkomplexusos, egoista macskája van az ne tartson szobanövényeket, kiskertet, stb... mert a bundás diktátorok úgyis tönkreteszik :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr9211917261
süti beállítások módosítása