Az a bizonyos piros doboz...
2016. október 19. írta: Ursácska

Az a bizonyos piros doboz...

screenshot_82.png

Nyáron volt egy fészbúkos verseny a Kiselefánt Hobbibolt és a Pentart rendezésében. A lájkok száma alapján dőlt el ki a nyertes. Természetesen nem nyertem, akkor se sikerült volna, ha megkérem mind a 11 ismerősömet, hogy szavazzon rám. Nem koldultam szavazatot, úgy voltam vele, hogy ha elég jók a nevezetteim, akkor nyerek koldulás nélkül is. Hát nem nyertem.

Ez az egyik nevezett művem, amivel azt hittem megbolondulok és kihajitom az ablakon és ottbasszamegazég ahol van. De végülis nem lett kidobva, sikerült egy alsó "meh" szintre felhozni. Először fekete volt, de az arany antikoló az istennek se akart a repedésekbe bemenni. Az mindenhol volt, csak a repedésben nem. Lemostam. Aztán piros lett, de az antikoló megint nem akart a repedésbe bemenni (azóta rájöttem mit baszok el vele). Megint lemostam. Aztán megint piros lett de azúttal metál arany festék került alulra, aztán az egykomponenses repesztő majd a piros festék. Igy nem kellett az a kurva antikoló de végeredmény igy is csak meh lett. Tehát a doboz le lesz mosva, és újrakészítve, amint eléggé lenyugszom és elfelejtem mennyi fejfájást okozott a kis drága. Addig is a kurva anyját.

Fázisfotók is készültek, mert szabály volt, hogy legyenek. De azokat nem teszem közzé.

screenshot_81.png

Ja és a mintát kis mancsaimmal rajzoltam-festettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr4711817591
süti beállítások módosítása