Őszies hangulatban
2016. október 17. írta: Ursácska

Őszies hangulatban

A5-ös, keményfedeles füzet. Mikor megvettem, éreztem én, hogy ez a füzet nem akar "minyonos" sárga külsőt... más kell neki. Pedig viszonylag szép sárga volt, csak az a szem ott középen, magában... brrr Oo A belseje még nincs kész.

A külsejét az opálrepesztő lakk második fázisával kentem le, mert 1. szép és vastag és tartós, 2. ha már megvettem -de mint később észrevettem lejárt a szavatossága - és nem tudom használni a takonyszerű első fázis miatt, aminek gumiszerű állaga lehetővé teszi, hogy kis galacsinokat gyúrjak belőle és elpöcköljem, mint egy fikagolyót, szóval ha már megvan, használjam el a használható részét. Mert pocsékolni nem szeretek. És ugyan ki mondta, hogy ezzel a lakkal nem lehet befejezni egy füzetet (vagy mást)? Senki, vagy ha mondták se érdekel.

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr1411817223
süti beállítások módosítása